Kā tas strādā?

GOLIN pieeja apvieno influenceru attiecību mākslu un zinātni, lai noteiktu, kas var palīdzēt ātri izplatīt ziņas vispiemērotākajām mērķauditorijām. Šī stratēģiskā domāšana ļauj izveidot saikni ar cilvēkiem, kuri sniegs vislielāko ietekmi.

Izvēloties influencerus konkrētai kampaņai vai produktam, GOLIN izmanto šādus mērījumus:

Kvantitatīvi mērījumi

MĒROGS
Kāds ir influencera sekotāju skaits? Cik no tiem ir īsti sekotāji un cik ir no Latvijas?
IESAISTE
Cik pārliecinošs ir influencera saturs? Vai tas liek cilvēkiem rīkoties?
ATPAZĪSTAMĪBA
Cik atpazīstams influenceris ir ārpus sociālajiem tīkliem? Vai viņa radītajam saturam ir potenciāls nokļūt medijos?

Kvalitatīvi mērījumi

ATBILSTĪBA
Kā influencera saturs sakrīt ar zīmola vai produkta mērķauditoriju?
UZTVERAMĪBA
Kāda ir iespējamība, ka influenceris ar mūsu stāstu dalīsies tādā veidā, kā mēs to vēlamies?

Izmantojot gan KVANTITATĪVOS, gan KVALITATĪVOS mērījumus, mēs izveidojam influenceru karti, balstītu uz viņu PAĀTRINĀJUMU (Acceleration) un RELEVANCI (Relevance). Atrašanās kartē nosaka labāko veidu, kā katru izmantot. Influenceri ar lielākiem paātrinājuma rādītājiem sasniedz lielāku mērogu, savukārt tie, kuriem ir augsta atbilstība, bieži veido nozīmīgāku saturu.

Grafiks

Izmantojot šo metodoloģiju, GOLIN veido atbilstošas influenceru programmas. Iespējas ar Accelerators of Relevance pieeju:

  • influenceru programmas
  • produktu un pakalpojumu virzība
  • pasākumi
  • integrētas kampaņas
  • uzņēmuma vadības atpazīstamība
  • risku un apdraudējumu vadība
  • rezultātu mērīšana

Partneri

GOLIN ir progresīva sabiedrisko attiecību aģentūra, kas maksimāla rezultāta sasniegšanas vārdā apvieno uz datiem balstītus radošos risinājumus ar lielisku klientu servisa pieredzi. GOLIN ar lepnumu atgriež sabiedriskās attiecības laikā, kad nopelnīt uzmanību ir vitāli svarīgi katram uzņēmumam un zīmolam. Šobrīd GOLIN ir 50 biroji visā pasaulē, 1700 darbinieki un vairāk nekā 60 gadu pieredze.

HypeAuditor ir Instagram analītikas rīks, kas palīdz aizsargāt influenceru mārketinga autentiskumu. Izmantojot mašīnmācīšanos, iespējams noteikt uzvedības modeļus un identificēt viltus sekotājus un iesaisti. HypeAuditor piedāvā lietotājiem influenceru auditorijas reālo iesaisti, sasniedzamību un demogrāfiskos datus.

Norstat Latvija ietilpst Norstat grupā, kas ir viens no vadošajiem datu vākšanas un izpētes uzņēmumiem Eiropā un specializējas datu ieguvē un apkopošanā. Ar mūsu tiešsaistes paneļu palīdzību varam palīdzēt sasniegt 650 000 respondentu 18 Eiropas valstīs un iegūt uzticamus un kvalitatīvus datus. Norstat ir ESOMAR biedrs un darbojas atbilstoši nozares standartiem.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku mājas lapas lietošanas pieredzi.

Piekrītu